Hogyan juthatok hozzá az IKON kártyához?

Vásárolj bármelyik résztvevő webáruházban és a termékkel együtt megkapod az IKON kártyád is!

Hol lehet használni az IKON kártyát?

Az IKON kártyát a résztvevő webáruházakban és más IKON kártya elfogadó helyeken használhatod. Az elfogadóhelyek száma folyamatosan emelkedik. Ha van olyan webáruház, akit szívesen látnál az elfogadóhelyek között, akkor írd meg ide: grofakos@hicomm.hu

A kártya pénzbe kerül?

Nem. Az IKON kártyáért soha nem kell fizetni. Nincs éves díja és nincs semmilyen egyéb költsége.

Milyen adatokat tárolnak a kártyán?

Semmilyet. A kártyán található sorszámhoz mindössze a pontérték és az e-mail címed tartozik, tehát a személyes adataidat mi és a partnerek nem ismerjük.

Mire lehet használni az IKON kártya pontokat?

Vásárlásaid során összegyűjtött pontokat partner webáruházainkban a legtöbb termék megvásárlásakor beválthatod, a kereskedelemben érvényes üzleti feltételek szerint. Minden egyes beváltott pont 1 Ft-tal csökkenti a fizetendő összeget.

Mit kell tenni, ha elveszett, ellopták vagy megsérült a kártya?

Az IKON kártya üzemeltetőjét, a Q7 Kft Ügyfélszolgálatát – 30/6406488 – kell felhívni, vagy e-mail címünkre – ugyfelszolgalat@ikonkartya.hu – jelezni (név, lakcím, telefonos elérhetőség megadásával), hogy mi történt a kártyával.


Hogyan válthatom be a pontjaimat?

A kártyáján összegyűjtött pontokat levásárolhatod 1 pont = 1 forint értékben a résztvevő webáruházban és elfogadóhelyeken.

Hogyan tudhatom meg a pont egyenlegemet?

Az IKON kártya weboldal Pontegyenleg lekérdezés menüpontban.